Protecția datelor Hochland

Hochland Romania SRL acordă toată atenția protecției datelor dumneavoastră personale și dorim să vă simțiți în siguranță când vizitați paginile noastre de Internet. Protejarea confidenţialității dumneavoastră la prelucrarea informaţiilor personale este o preocupare importantă pentru noi şi noi luăm în considerare acest lucru în decursul proceselor noastre de afaceri. Prelucrăm datele personale colectate în decursul navigării pe site-urile noastre web în acord cu prevederile legale aplicabile țărilor în care sunt administrate site-urile web respective. În afară de aceasta, Politica privind protecția datelor se bazează pe codul de conduită care se aplică la Hochland. Site-urile web ale Hochland conțin link-uri către site-uri web ale altor furnizori asupra cărora această politică de confidenţialitate nu se extinde. Hochland nu îşi asumă responsabilitatea pentru politicile de confidenţialitate sau conţinutul acestor alte site-uri web. Hochland vă respectă confidenţialitatea şi intimitatea.

Subliniem faptul că transmiterea de date pe Internet (de exemplu, în comunicarea prin e-mail) are breșe de securitate și, prin urmare, nu poate fi complet protejată împotriva accesului de către terți.

Datele pe care le colectăm

În cazul în care vizitați și/sau utilizați canalele noastre, colectam datele dumneavoastră cu caracter personal. Aceste date sunt date care identifică o persoană sau se referă la o persoană identificabilă. Aceste date includ:

  • Titlul, numele, adresa de domiciliu, adresa de e-mail, numărul de telefon

  • Numele furnizorului dumneavoastră de Internet

  • Site-ul web de pe care ne vizitați

  • Site-ul nostru web pe care îl vizitați

  • Data și durata vizitei pe site-ul nostru web

  • Adresa IP și astfel locația geografică

  • Forma anonimizată a adresei IP a computerului care transmite solicitarea

  • ID-uri unice, cum ar fi un cookie plasat pe computer, dispozitivul mobil sau ID-uri ale dispozitivelor

  • Data și ora consultării, respectiv solicitării

  • Numele paginii consultate sau a fișierului consultat

  • Browser-ul folosit de utilizator, inclusiv versiunea browser-ului

  • Sistemul de operare folosit de utilizator

Colectarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal

Colectăm date care provin din surse diferite şi care, în general, pot fi împărţite în două domenii:

  • Interacţiunile directe: Utilizarea site-urilor noastre web prin, de exemplu, înscrieri, formulare, sondaje, aplicații, etc.
    Dacă ne trimiteţi informaţii, sondaje sau similare prin intermediul acestor opţiuni de contact direct, vom salva detaliile dumneavoastră inclusiv datele de contact pentru prelucrarea respectivă şi în cazul unor întrebări ulterioare. Pentru detalii, consultaţi secţiunea "Utilizarea şi dezvăluirea". Nu partajăm aceste informaţii fără consimţământul dumneavoastră sau numai cu acei procesatori de comenzi în care avem încredere şi care s-au angajat să respecte politica noastră de confidenţialitate.

  • Interacţiuni automate: Utilizarea tehnologiilor, cum ar fi de exemplu protocoale de comunicaţii electronice, etracker, cookies

Protocoale de comunicaţii electronice: Atunci când vizitaţi site-ul nostru web, vom stoca implicit numele furnizorului dumneavoastră de servicii Internet, site-ul web de pe care ne vizitaţi, site-urile noastre pe care le vizitați, precum şi data şi durata vizitei.

Cookie-urile: Cookie-urile sunt fişiere tip text care sunt stocate pe calculatorul utilizatorului, atunci când vizitează un site web. Aproape fiecare pagină web folosește această tehnologie pentru a funcționa în mod corespunzător. Aceasta este descărcată de browser-ul dumneavoastră de internet la prima accesare a unei pagini web. La următoarea accesare a acestei pagini web cu același dispozitiv, Cookie-urile și informațiile salvate sunt fie trimise înapoi la pagina web care le-a creat (First Party Cookie) sau către o altă pagină web căreia îi aparțin (Third Party Cookie). Astfel, pagina web recunoaște că ați mai accesat o dată pagina cu acest browser și variază în unele cazuri conținutul afișat. Site-urile web utilizează cookie-uri pentru a face oferta mai prietenoasă pentru utilizator, mai eficientă și mai sigură. De exemplu, aceste fișiere vă pot permite să vedeți informații pe pagină care sunt în mod special adaptate intereselor dumneavoastră. Scopul exclusiv este astfel să adapteze ofertele noastre nevoilor dumneavoastră în calitate de client şi să facă navigarea pe site-urile noastre cât mai confortabilă și să faciliteze navigarea.

Cele mai multe cookie-uri pe care le folosim sunt aşa-numitele "session cookies", care sunt şterse automat după ce părăsiți site-ul nostru. Alte cookie-uri ne permit să vă recunoaștem browser-ul la următoarea vizită. Acestea rămân stocate pe dispozitivul dumneavoastră până când decideți să le ștergeți.

Prin intermediul setărilor de pe browser-ul dvs. puteți oferi informații despre cookie-uri, să permiteți cookie-uri numai în cazuri individuale, să le excludeți în anumite cazuri sau, în general, și/sau să permiteți ștergerea automată a modulelor cookie la închiderea browser-ului. Vă rugăm să rețineți că dezactivarea cookie-urilor poate limita funcționalitatea acestui site web.

SETĂRILE PENTRU COOKIE-URI PE ACEASTĂ PAGINĂ WEB

1. Cookie-uri care nu necesită acordul dumneavoastră

Fișiere Cookie care sunt neapărat necesare, denumite și "strictly necessary", asigură funcții fără de care nu puteți utiliza corect pagina web pe care o accesați. Aceste fișiere Cookie sunt utilizate exclusiv de noi și sunt așa-numitele First Party Cookies. Ele sunt stocate doar pentru sesiunea actuală a browser-ului în computerul dumneavoastră. Fișiere Cookie care sunt neapărat necesare: Pentru funcția de conectare avem un "Session-Cookie". Fără acest Cookie nu este posibilă conectarea și nu merg funcțiile din spatele conectării.

În plus, fișiere Cookie de acest tip asigură, de exemplu, la schimbarea paginii din http în https funcționalitatea paginii și respectarea cerințelor de securitate cu privire la transferul de date. Pentru utilizarea fișierelor Cookie neapărat necesare nu se solicită acordul dumneavoastră.

Fișiere Cookie care sunt neapărat necesare nu pot fi dezactivate cu ajutorul funcției acestei pagini. Acestea pot fi însă oricând dezactivate cu ajutorul browser-ului folosit.

2. First Party Cookies care necesită acordul dumneavoastră

First Party Cookies sunt fișiere Cookie care, conform definiției juridice, nu sunt neapărat necesare pentru a putea utiliza pagina web, care însă îndeplinesc sarcini importante. Fără aceste fișiere Cookie, funcțiile care asigură o navigare confortabilă pe pagina noastră web, cum ar fi, de exemplu, formularele pre-completate, nu ar mai fi disponibile. Setările efectuate, cum ar fi selecția limbii, nu pot fi salvate și astfel trebuie resetate pe fiecare pagină.

3. Third-Party Cookies care necesită acordul dumneavoastră

Pe pagina web au fost integrate și conținuturi aparținând terților. Furnizorii terți pot plasa teoretic Cookie-uri, în timp ce dumneavoastră vizitați pagina web și pot obține astfel informații privind accesarea de către dumneavoastră a uneia din paginile noastre web. Vă rugăm să accesați paginile web ale furnizorilor terți pentru a obține informații privind utilizarea Cookie-urilor de către aceștia.

Mai jos găsiți informații despre Third-Party Cookies:

Denumirea fișierului Cookie: Google Inc. (Adwords Codes / Google Conversion Codes / Google Remarketing Codes)

Sarcină: Pentru campaniile publicitare ale Google se setează așa numite coduri re-marketing și conversion codes pentru a măsura comportamentul clienților direct și a-l corela cu campaniile publicitare utilizate și a evalua succesul acestora.

Durata de stocare: 30 de zile (toate datele sunt anonime respectiv anonimizate)

SOCIAL PLUG-INS

Hochland Romania SRL utilizează pe www.hochland.ro și așa numite Social Plugins (în continuare butoane) ale rețelelor sociale cum ar fi Facebook, LinkedIn, Twitter și Google+. În cazul vizitării paginii noastre web, aceste butoane sunt dezactivate, adică dumneavoastră nu transmiteți niciun fel de date respectivelor rețele sociale. Înainte de a putea utiliza aceste butoane, trebuie să le activați în mod proactiv cu un clic. Butonul rămâne activ până la dezactivare sau până la ștergerea fișierelor dumneavoastră Cookie.

După activare se creează o legătură directă cu serverul respectivei rețele sociale. Conținutul acestui buton este transmis de către rețeaua socială direct browser-ului dumneavoastră, acesta integrând respectivul buton în pagină. După activarea unui buton, respectiva rețea socială poate colecta deja date, indiferent dacă dumneavoastră interacționați cu respectivul buton sau nu. Dacă sunteți conectat în rețele sociale, acestea pot aloca vizita dumneavoastră pe pagina web contului dumneavoastră de utilizator. Vizitarea altor pagini web nu va putea fi alocată de rețeaua socială contului dumneavoastră înainte ca dumneavoastră să activați și pe acele pagini respectivele butoane. În cazul în care sunteți membru al unei rețele sociale și nu doriți ca acest lucru să fie înregistrat dacă vizitați pagina noastră web și să fie corelat cu datele dumneavoastră salvate aferente respectivului cont de membru, trebuie să vă deconectați din respectiva rețea socială înainte de activarea butoanelor. Nu putem influența cuprinsul datelor colectate de către rețelele sociale cu ajutorul butoanelor lor. Pentru informații privind scopul și volumul colectării datelor și procesarea și utilizarea ulterioară a datelor de către respectivele rețele sociale, precum și cu privire la drepturile dumneavoastră în acest sens și posibilitățile de configurare pentru protejarea spațiului dumneavoastră privat, vă rugăm să consultați informațiile privind protecția datelor ale respectivelor rețele sociale.

Platforma Facebook

Pe paginile noastre web se utilizează plug-in-uri sociale de la Facebook. Utilizați în acest scop butonul ”Like”. Este vorba de o ofertă a companiei americane Facebook Inc. (1601S. California Ave., Palo Alto, CA 94304 USA). Dacă vizitați una din paginile noastre web care conține un astfel de plug-in, acest fapt nu creează o legătură cu această companie. Acest lucru se întâmplă doar dacă vă exprimați în mod explicit acordul, care vă este solicitat atunci când faceți clic pe un buton corespunzător.

Pentru informații privind scopul și volumul colectării datelor și procesarea și utilizarea ulterioară a datelor de către Facebook, precum și cu privire la drepturile dumneavoastră în acest sens și posibilitățile de configurare pentru protejarea spațiului dumneavoastră privat, vă rugăm să consultați informațiile privind protecția datelor de la Facebook: http://www.facebook.com/policy.php

Dacă nu doriți ca Facebook să asocieze contului dumneavoastră de Facebook datele colectate la accesarea paginii noastre web, trebuie să vă deconectați de pe Facebook la accesarea paginii noastre web. Puteți preveni complet încărcarea plug-in-urilor Facebook folosind Add-Ons pentru browser-ul dumneavoastră, de exemplu, cu un "Facebook Blocker"

Platforma YouTube

Pe paginile noastre web se utilizează plug-in-uri sociale de la YouTube. În acest scop, utilizăm clipuri video integrate în codurile paginii web. Este vorba de o ofertă a companiei americane Google Inc.

Pentru informații privind scopul și volumul colectării datelor și procesarea și utilizarea ulterioară a datelor de către YouTube, precum și cu privire la drepturile dumneavoastră în acest sens și posibilitățile de configurare pentru protejarea spațiului dumneavoastră privat, vă rugăm să consultați informațiile privind protecția datelor de la Google: https://www.google.com/intl/en/policies/privacy/

SETĂRILE FIȘIERELOR DUMNEAVOASTRĂ COOKIE

Puteți seta browser-ul dumneavoastră în așa fel încât fișierele Cookie să fie create doar cu acordul dumneavoastră sau să fie în general refuzate. Vă rugăm însă să rețineți că fără fișiere Cookie, anumite zone ale paginii web nu pot fi utilizate sau sunt doar în mod limitat utilizabile. Aveți posibilitatea de a controla utilizarea de "Cookies" și de a o împiedica, în cazul în care vă configurați browser-ul pe care îl folosiți după cum urmează:

Internet Explorer – vă rugăm să consultați în acest sens (https://support.microsoft.com/de-at/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies) Extras - Opțiuni de internet - card de înregistrare "Extins" - la secțiunea Securitate bifați "Trimite solicitări de tip "Do Not Track" către paginile web vizitate cu Internet Explorer "Do Not Track" - confirmați

Mozzila Firefox - vă rugăm să consultați în acest sens (https://support.mozilla.org/de/kb/cookies-loeschen-daten-von-websites-entfernen) Meniu - Setări - Protecția datelor - la secțiunea Cronică bifați "Creați setările definite de utilizator" - la secțiunea "Cookies" efectuați setările dorite - confirmați

Google Chrome - vă rugăm să consultați în acest sens (https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=de) Meniu - Setări - Setări extinse - la secțiunea "Protecția datelor" faceți clic pe "Setări conținut" - la secțiunea "Cookies" bifați rubricile dorite - confirmați

Safari - vă rugăm să consultați în acest sens a se consulta în acest sens (https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=de_DE) Safari - Setări - Protecția datelor - la secțiunea "Cookies și datele paginii web" efectuați setările dorite - confirmați

Utilizarea și dezvăluirea datelor personale și limitarea scopului Hochland va folosi şi partaja informaţiile personale colectate de către dumneavoastră numai dacă ni le furnizați exclusiv pentru scopul pentru care le-aţi împărtăşit. Motivele în vederea prelucrării sunt:

Răspunsul la întrebările consumatorilor: Informațiile dumneavoastră personale vor fi utilizate pentru a răspunde cerințelor dumneavoastră. Aceste date sunt stocate cu consimţământul dumneavoastră (articolul 6 alineatul 1 litera a din GDPR/Regulament General de Protecția Datelor) pentru a evalua şi a îmbunătăţi produsele noastre și a vă oferi cele mai bune servicii. Opţional, în plus faţă de răspunsul la solicitare, există perioade de reţinere legală pentru datele dumneavoastră de contact, de ex. dacă primiţi un transport de la noi. Aveţi dreptul de a revoca în orice moment declarația de acord privind protecția datelor. Revocarea acordului nu afectează legalitatea prelucrării datelor efectuate pe baza acordului până la revocare.

Solicitări de posturi/Recrutare: Datele dumneavoastră personale vor fi folosite pentru a procesa cererea dumneavoastră prin intermediul organismelor relevante din Grupul Hochland. Dacă sunteţi de acord cu redirecţionarea (de exemplu, cererea dumneavoastră să fie luată în considerare și în alte companii Hochland), are loc o transmisie de date personale. Datele dumneavoastră vor fi stocate pentru o perioadă de 6 luni după ocuparea respectivului post vacant şi apoi șterse, dacă nu sunteţi de acord în mod expres să le reutilizăm.

Utilizarea serviciilor părților terțe: În cazul în care vom folosi serviciile unor părţi terţe pentru a vă oferi servicii, acest lucru se va face exclusiv după ce verificarea acestor furnizori de servicii şi semnarea acordurilor de prelucrare corespunzătoare. Părțile terțe se angajează astfel să respecte principiile de confidenţialitate. Aceasta se referă la următoarele categorii de beneficiari:
grupul de companii din Grupul Hochland, furnizorii externi de servicii IT (gestionarea site-ului web) şi agenţiile de marketing (managementul loteriilor).

Colectarea sau transferul datelor personale către instituţiile și autorităţile de stat sunt posibile numai în cadrul legislaţiei naţionale obligatorii. Angajații, agențiile și vânzătorii noștri sunt obligați să respecte confidențialitate și să se conformeze codului nostru de conduită. În măsura în care vom efectua astfel de activități de prelucrare, transferul va fi intemeiat conform cerințelor legislației curente și în conformitate cu GDPR și în temeiul clauzelor standard de protecție a datelor adoptate pentru a asigura nivelul necesar de securitate și confidențialitate a datelor.

Drepturile dumneavoastră în calitate de persoană vizată

In orice moment aveti posibilitatea legală de a vă exercita oricare dintre drepturile legale, după cum urmează:

  • Dreptul la informare respectiv dreptul de a primi detalii privind activitățile de prelucrare efectuate de către Hochland

  • Dreptul de acces la date, respectiv dreptul de a obține confirmarea din partea noastra cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, precum și detalii privind activitățiile de prelucrare;

  • Dreptul la rectificare, posibilitatea de a obtine rectificarea datelor inexacte, precum și completare a datelor incomplete;

  • Dreptul la ștergerea datelor („dreptul de a fi uitat”), în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege. Este posibil ca, în urma solicitării de ștergere a datelor, sa anonimizam aceste date (lipsindu-le astfel de caracterul personal) și să continuam în aceste condiții prelucrarea pentru scopuri statistice;

  • Dreptul la restricționarea prelucrării în condițiile legii

  • Dreptul la portabilitatea datelor, respectiv (i) dreptul de a primi datele cu caracter personal într-o modalitate structurată, folosită în mod obișnuit și într-un format ușor de citit, precum și (ii) dreptul ca aceste date să fie transmise de către companie către alt operator de date, în măsura în care sunt îndeplinite condițiile prevăzute de lege;

  • Dreptul la opoziție, respectiv dreptul de a se opune la prelucrarea pe viitor a datelor;

  • Dreptul de nu fi supus unei decizii individuale automatizate, respectiv dreptul de a nu fi subiectul unei decizii luate numai în baza unor activități de prelucrare automate; și

  • Dreptul de a se adresa Autorității Naționale de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal http://www.dataprotection.ro/

În cazul în care, în ciuda eforturilor noastre de a asigura corectitudinea și actualizarea datelor, sunt stocate informații incorecte, le vom corecta la cerere, le vom restricționa la prelucrare sau le vom șterge, în cazul în care nu există cerințe legale contrare. Vă rugăm să trimiteți solicitarea în acest sens către responsabilul nostru cu protecția datelor.

Securitate

Hochland SE utilizează măsuri tehnice și organizatorice de securitate pentru a proteja datele împotriva manipulării accidentale sau intenționate, pierderii, distrugerii, dezvăluirii, modificării sau accesului persoanelor neautorizate. Măsurile noastre de securitate sunt îmbunătățite în mod continuu, în conformitate cu evoluția tehnologică.

În cazul în care o persoană neautorizată a accesat sau se suspectează că a accesat informațiile dvs. personale și notificarea este impusă de legea aplicabilă, Hochland vă va notifica. Hochland și/sau agențiile de aplicare a legii vor depune eforturi rezonabile pentru a determina amploarea încălcării și a investiga și a restabili integritatea sistemului de date.

Reclamații

Dacă aveți reclamații cu privire la conformitatea noastră cu această politică, ar trebui mai întâi să ne contactați. Vom investiga și vom încerca să rezolvăm orice reclamații sau dispute cu privire la utilizarea și divulgarea informațiilor cu caracter personal, în conformitate cu această politică de confidențialitate. În plus, sunteți desigur liber să contactați o autoritate de supraveghere din țara dumneavoastră de reședință sau de la locul de muncă sau autoritatea de supraveghere responsabilă pentru noi (Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal).

Confidențialitatea datelor personale ale minorilor

Minorii nu trebuie să prezinte nicio informație cu caracter personal fără consimțământul părinților sau tutorilor lor. Recomandăm ca toţi părinţii să-și informeze copiii în legătură cu utilizarea responsabilă și în condiţii de siguranţă a datelor personale pe Internet. Dacă Hochland descoperă că informaţii personale de la copii au fost colectate în necunoştinţă de cauză, vor fi imediat eliminate din înregistrări în măsura practic posibilă.

Contact

Dacă aveţi întrebări sau solicitări cu privire la prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal, vă rugăm să contactaţi responsabilul nostru cu protecţia datelor:

Hochland Romania SRL
N.Titulescu 3A
545400 Sighisoara
Romania
e-mail: protectiadatelor@hochland.com

INFORMAȚII PRIVIND PROTECȚIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Prezentul document prezinta informații privind protecția datelor și oferă o prezentare generală a modului în care datele persoanelor fizice care intră în relație cu noi sunt colectate și procesate de către Hochland Romania SRL in cadrul solutionarii unor cereri, reclamații sau executării unor obligații contractuale, precum și cu privire la drepturile pe care le aveți în temeiul legii privind protecția datelor. Datele exacte care sunt prelucrate și modul în care acestea sunt utilizate va depinde în principal de tipul și scopul prelucrării. Activitatea de prelucrare a datelor personale se va face în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (GDPR)

1. CINE RĂSPUNDE DE PRELUCRAREA DATELOR MELE ȘI PE CINE TREBUIE SĂ CONTACTEZ ÎN LEGĂTURĂ CU PROTECTIA DATELOR?

Hochland Romania este persoana responsabilă în calitate de Operator pentru prelucrarea datelor cu caracter personal in sensul stability de GDPR, acționând atât nemijlocit în prelucrarea datelor cu caracter personal, cât și prin terți care actionează în calitate de Persoane Împuternicite de Operator, în condițiile de siguranță și confidențialitate stabilite.
Hochland Romanina este responsabilă cu furnizarea către persoanele fizice a informațiilor complete despre prelucrarea datelor personale, prin transmiterea de informări în acest sens sau prin punerea la dispoziție a prezentelor condiții la adresa https://www.hochland.ro/termeni-si-conditii sau la sediul societății

HOCHLAND ROMANIA S.R.L.
Str. N. Titulescu nr. 3A
Loc. Sighisoara, jud. Mures
Telefon: +40 21 301 16 00
Telefax: +40 21 316 48 35
office.ro@hochland.com

Puteți contacta ofițerul de protecție a datelor al companiei noastre la adresa:
HOCHLAND ROMANIA S.R.L.
Ofițerul de protecție a datelor
Str. N. Titulescu nr. 3A
Loc. Sighisoara, jud. Mures
Adresa e e-mail: protectiadatelor@hochland.com

2. CE SURSE ȘI DATE PERSONALE FOLOSIM?

Procesăm datele personale pe care le primim de la clienții noștri sau persoane cu care intrăm în contact prin intermediul relației de afaceri, raporturilor contractuale, de recrutare sau prin gestionarea canalelelor de comunicare a solicitărilor și reclamațiilor (website, linie telefonică asistență). De asemenea, în cazul în care este necesar, procesăm datele personale care ni se permite să le obținem din surse accesibile publicului (de exemplu registre funciare, registrul de societăți și asociații, presă, internet) sau care sunt trimise la noi de la partenerii noștri comerciali sau de la alte părți terțe (de exemplu, o agenție de credit comercial) în baza unui motiv autorizat.
Datele personale relevante pe care le procesăm, cu mențiunea că în funcție de specificul activității care presupune colectarea, se vor prelucra doar datele necesare, sunt următoarele:

  • Date personale (numele, prenumele, adresa de domiciliu, data și locul nașterii și naționalitatea)

  • Date de contact (număr de telefon, adresa de e-mail)

  • Detalii de identificare (de exemplu informații despre cartea de identitate, serie și număr CI, cod numeric personal, serie pasaport)

  • Informații despre situația financiară necesare pentru a asigura îndeplinirea obligațiilor contractuale

3. De ce procesăm datele dvs. (scopul prelucrării) și care este baza legală?

Prelucrăm datele personale în conformitate cu prevederile Regulamentului European General de Protecție a Datelor (GDPR) în următoarele scopuri:

a. Pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale (articolul 6, alineatul (1b) din GDPR) Datele sunt procesate pentru a a intra în relații contractuale sau pentru a lua măsuri la solicitarea dvs. înainte de încheierea unui contract. Pentru mai multe detalii cu privire la scopurile pentru care sunt procesate datele, consultați documentele contractuale relevante, termenii și condițiile.

b. În cadrul intereselor de echilibrare (articolul 6 (1 f), GDPR)
Dacă este necesar, vom procesa datele dvs. nu doar pentru pentru îndeplinirea efectivă a contractului, dar și pentru a proteja propriile interese legitime și cele ale terților, în special.

  • Consultarea și soluționarea unor solicitări și reclamații specifice

  • Verificarea și optimizarea procedurilor de solicitare a nevoilor în scopun vânzărilor și protejării drepturilor și intereselor consumatorilor

  • Publicitate sau activități de marketing, dacă nu v-ați opus utilizării datelor dvs.

  • Formularea de acțiuni in pretenții și apărarea în litigii

  • Garantarea securității IT și protejarea operațiunilor IT în compania noastră

c. Pe baza consimțământului dvs. (articolul 6 (1a) GDPR)
Dacă ne-ați dat consimțământul dvs. de a procesa date cu caracter personal în anumite scopuri (de exemplu, redirecționarea datelor în cadrul Grupului, în scopuri de marketing), va fi legal să facem această prelucrare pe baza consimțământului acordat de dumneavoastră. Consimțământul poate fi retras în orice moment. Aceasta se aplică și retragerii declarațiilor de consimțământ primite înainte de 25 mai 2018, data la care GDPR a intrat în vigoare. Retragerea consimțământului nu afectează legalitatea datelor prelucrate până la retragere.

d. Pe baza prevederilor legale (articolul 6 (1 c) GDPR) sau a interesului public (articolul 6 (1 e) GDPR)
În plus, suntem obligați să îndeplinim diferite cerințe legale (de exemplu, prevederile Legii privind spălarea banilor, legile fiscale). Motivele procesării datelor includ verificarea istoricului și bonității, confirmarea identității și a vârstei, prevenirea fraudei și spălării banilor, îndeplinirea cerințelor de verificare și notificare stabilite de legislația fiscală și evaluarea și gestionarea riscurilor.

4. Cine va primi datele mele personale?

Departamentele din cadrul societății noastre, care au nevoie de acces la datele dvs. pentru a putea îndeplini cerințele contractuale și legale, vor primi acces la datele dvs. Furnizorii de servicii și agenții cu care defășurăm activități, pot, de asemenea, să primească datele în aceste scopuri, cu condiția de a menține confidențialitatea prin intermediul unui acord de condifențialitate sau a unei obligații statutare. Aceste companii-partenere se încadrează în categoriile de servicii IT, logistică, servicii de tipărire, telecomunicații, juridice, consiliere și consultare, precum și vânzări și marketing.
Ni se permite să transmitem informații despre dvs. dacă prevederile legale solicită acest lucru, dacă ne-ați dat consimțământul dvs. pentru acest lucru. Beneficiarii potențiali ai datelor cu caracter personal în aceste condiții includ:

  • Organe și instituțiile publice dacă există o obligație statutară sau oficială de a face acest lucru.

5. Unde sunt păstrate datele mele?

Datele dvs. sunt păstrate în Spațiul Economic European. Datele vor fi trimise către locații din state din afara Uniunii Europene doar dacă:

  • sunt necesare pentru îndeplinirea scopurilor

  • sunt obligatorii din punct de vedere legal (de exemplu, în temeiul legilor fiscale)

sau

  • ne-ați dat consimțământul dvs. pentru a face acest lucru.

6. Cât timp sunt salvate datele mele?

Procesăm și stocăm datele dvs. personale doar atâta timp cât este necesar pentru a ne îndeplini obligațiile contractuale și legale, în fiecare caz în parte.
În cazul în care datele nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea obligațiilor contractuale sau legale, acestea vor fi șterse periodic, cu excepția cazului în care este necesară o prelucrare temporară ulterioară în următoarele scopuri:

  • Îndeplinirea datoriei de a păstra datele în conformitate cu Legislația comercială și fiscală românească, inclusiv Legea nr. 656/2002 privind prevenirea și sancționarea spălării banilor, precum și măsurile de prevenire și combatere a finanțării actelor de terorism (Legea privind spălarea banilor) și Codul fiscal românesc. Aceste legi necesită păstrarea / documentarea datelor între doi și zece ani.

  • Păstrarea probelor în conformitate cu termenele limită de prescripție aplicabile. Aceste termene de prescripție pot avea o durată de până la 10 de ani, deși în mod curent perioada este de trei ani.

9. Care sunt drepturile mele de protecție a datelor în calitate de persoană vizată?

Fiecare persoană vizată are dreptul:

  • de acces la date în conformitate cu articolul 15 GDPR,

  • de rectificare a datelor în conformitate cu articolul 16 din GDPR,

  • de ștergere a datelor în conformitate cu articolul 17 GDPR,

  • să stabilească restricții de prelucrarea datelor în conformitate cu articolul 18 GDPR,

  • să se opună prleucrării, în conformitate cu articolul 21 GDPR,

  • dreptul la portabilitatea datelor în conformitate cu articolul 20 GDPR.

Fiecare persoană vizată are, de asemenea, dreptul de a depune o plângere la autoritatea responsabilă cu supravegherea protecției datelor (în temeiul articolului 77 GDPR) Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, http://www.dataprotection.ro/

Vă puteți retrage consimțământul privind prelucrarea datelor dvs. personale de către noi în orice moment. Aceasta se aplică și retragerii declarațiilor de consimțământ primite înainte de 25 mai 2018, data la care GDPR a intrat în vigoare. Rețineți că această retragere se va aplica pentru viitor și nu se va aplica niciuneia dintre datele procesate înainte de retragere.

10. Sunt obligat să furnizez date personale?

Este necesar să ne furnizați datele personale necesare fiecărui scop specific pentru ca noi să putem stabilim și să menținem o relație de afaceri și să ne îndeplinim obligațiile contractuale sau legale obligatorii asociate acestui lucru sau când legea ne obligă să adunăm aceste date. Fără aceste date, de obicei, nu vom putea încheia un contract cu dvs. sau nu vom putea executa acest contract sau nu vom putea soluționa o cerere/reclamație.
Mai exact, cerințele privind declarațiile fiscale sau combaterea spălării banilor ne obligă să verificăm documentele de identitate înainte de a stabili o relație de afaceri cu dumneavoastră; trebuie să aflăm și să înregistrăm numele, locul și data nașterii, naționalitatea, adresa și datele de identificare. Pentru respectarea aceastei obligații, trebuie să ne furnizați informațiile și documentele necesare, iar dacă nu ne furnizați informațiile și documentele necesare, nu vi se va permite să încheiați sau să continuați relația de afaceri.

11. În ce măsură va fi automatizată luarea deciziilor?

Pentru a stabili și menține relația de afaceri, nu luăm decizii complet automatizate în conformitate cu articolul 22 GDPR. Dacă vom folosi această procedură în cazuri individuale, vă vom oferi informații separate, dacă acest lucru se cere în temeiul legii.

12. Realizați profiluri?

Prelucrarea datelor dumneavoastră nu este automatizată. Pe cale de excepție, prelucrarea datelor dvs. poate fi automatizată doar în unele cazuri în scopul de a evalua anumite aspecte ale dvs. într-un mod personal (profilarea), când folosim instrumente de evaluare pentru a vă oferi informații și sfaturi specifice despre produse. Acestea fac posibilă comunicarea și publicitatea (inclusiv cercetarea pieței și a opiniei publice) într-un mod care să răspundă nevoilor dumneavoastră.

INFORMAȚII DESPRE DREPTUL DVS. LA OPOZIȚIE ÎN TEMEIUL ARTICOLULUI 21 GDPR

1. Dreptul la opoziție în cazuri individuale

Aveți dreptul, în orice moment, să renunțați la orice procesare a datelor dvs. personale care are loc în baza articolului 6 (1 e) GDPR (prelucrarea datelor în interes public) și a articolului 6 alineatul (1f) al GDPR (procesare de date în scopul echilibrării de interese) din motive legate de situația dvs. particulară; acest lucru se aplică și în sensul articolului 4, punctul 4 al GDPR.
Dacă va exercitați dreptul la opoziție, nu vom mai procesa datele dvs. personale decât dacă putem dovedi că există motive întemeiate legitime pentru prelucrare care prevalează interesele, drepturile și libertățile dvs. sau atunci scopul procesării este acela de a afirma, de a exercita sau de a întâmpina plângeri juridice.

2. Dreptul de a renunța la prelucrarea datelor în scopuri publicitare directe

În cazuri individuale, vom procesa datele dvs. personale în scopuri de marketing direct. Aveți dreptul să renunțați la prelucrarea datelor dvs. personale în scopuri de publicitate în orice moment; acest lucru se aplică și creării de profiluri, dacă aceasta este legată de acest tip de publicitate directă.

Dacă renunțați la prelucrarea datelor dvs. în scopuri de marketing direct, nu vom mai procesa datele dvs. personale în aceste scopuri.

Opoziția poate lua orice formă, dar trebuie trimisă la următoarea adresă ori de câte ori este posibil:
Hochland Romania SRL
N.Titulescu 3A
545400 Sighisoara
Romania
e-mail: protectiadatelor@hochland.com