poza

Hochland Romania se reinventeaza si lanseaza o noua campanie de comunicare, „Totul in jur e poezie curata, care abia asteapta sa fie gustata!”

La aniversarea a 25 de ani de existenta a produselor sale pe piata din Romania, Hochland se reinventeaza si lanseaza o campanie de comunicare de brand prin care isi redefineste universul si ilustreaza o noua stare de spirit:

Pe parcursul acestor ani, Hochland a devenit cea mai cunoscuta si mai cumparata marca de branzeturi. Aniversarea marcheaza un moment important si in comunicarea brandului, care evolueaza catre urmatoarea etapa si adopta o noua stare de spirit, redefinind universul Hochland – acesta devine un loc in care „Totul in jur e poezie curata, care abia asteapta sa fie gustata!”

Noua campanie de comunicare de brand porneste de la premisa ca mancarea – prin gust, diversitate si prin faptul ca o impartim cu cei dragi – se numara printre micile bucurii de zi cu zi. Astfel, indemnul pe care Hochland il adreseaza consumatorilor este sa redescopere magia fiecarei zile, sa vada jumatatea plina a paharului si sa se bucure de frumusetea lucrurilor simple intalnite la tot pasul. in fond, “Magia e pretutindeni. Trebuie doar sa o vedem”.

Magia din fiecare zi este ilustrata prin intermediul poeziei si prin desenele care se suprapun realitatii pentru a marca si a scoate in evidenta momentele speciale.

„Ne dorim ca prin aceasta campanie sa ii inspiram pe oameni sa redescopere magia lucrurilor simple si bucuriile de zi cu zi, care reusesc sa ne faca viata mai plina si mai frumoasa. Printre acestea se numara si produsele din portofoliul nostru, care de 25 de ani sunt ingrediente care au superputerea de a aduce magie in bucatele si vietile consumatorilor Hochland”, a declarat Andreea Marincescu (Director de Marketing Hochland Romania).

Campania Hochland include actiuni de comunicare externa si interna, promovare prin TV, media, PR si prin intermediul canalelor social media. Echipa care a conceput-o si care lucreaza la implementarea ei este formata din profesionisti Hochland Romania, Brand Architects si din cadrul agentiilor Leo Burnett, Starcom, MSL The Practice si Interactions.