poza

[arhiva: 01.01.2016] - Hochland isi actualizeaza identitatea vizuala

Un peisaj frumos, unde ia nastere mancarea gustoasa si sanatoasa, asa cum sunt si branzeturile Hochland. Aceasta este povestea spusa de logo-ul Hochland de mai bine de 20 de ani, prin muntele aflat deasupra colinelor verzi si prin cunoscuta inscriptie cu numele marcii.

La inceput, Hochland producea branza in regiunea Allgäu din Germania. Intre timp, familia Hochland a crescut. Odata cu trecerea timpului, compania s-a dezvoltat si a ajuns un grup international solid, cu filiale in sase tari. Numele brandului este sinonim cu un portofoliu vast de branzeturi de inalta calitate, aflat in continua dezvoltare.

De-a lungul timpului, valorile companiei de familie din Allgäu – calitate, stabilitate si incredere – au capatat aceeasi semnificatie pentru consumatorii de pretutindeni. Hochland si-a castigat astfel popularitatea: in Polonia, Romania si Rusia, Hochland este lider de piata pe segmentele in care activeaza si este premiat in mod constant pentru realizarile sale.

In Romania, Hochland a obtinut de doua ori la rand locul intai in clasamentul industriei alimentare realizat pe baza studiului “Emotional Branding”. In Polonia, a primit de nenumarate ori titlul de Superbrand, iar in Rusia a fost ales “Brandul Numarul 1”. De asemenea, in Germania brandul este foarte iubit de consumatori, iar produsele obtin deseori premii pentru calitate si gust.

Lansarea noului logo si a noului design de ambalaje Hochland reflecta aceasta evolutie si armonizeaza la nivel international imaginea produselor Hochland, facandu-le mai puternice in contextul unui mediu tot mai competitiv. Noul simbol le ofera produselor o infatisare proaspata, moderna, care ajuta brandul si, mai ales, produsele sa iasa mai usor in evidenta la raft. Hochland este cel mai important brand din portofoliul international al companiei, aspect sustinut si de faptul ca cele doua poarta acelasi nume.

Noul simbol este caracterizat de o structura simpla cu linii clare. Peisajul natural a crescut ca importanta in compozitia logo-ului, iar numele marcii, incadrat in rama rosie, iese mai bine in evidenta datorita modificarii proportiilor. Logo-ul este, astfel, mai usor de remarcat.

Primele produse cu noul logo pot fi gasite deja in Romania, Germania si Polonia.

Pe langa modificarea de logo, Hochland a improspatat si design-ul ambalajelor sale, care au acum o noua infatisare - mai moderna, cu mai mult impact la raft.

In urmatoarele luni, si materialele de identitate ale companiei vor fi adaptate cu noul logo.


Istoria logo-ului Hochland

De la o marca locala, la un brand de branzeturi cunoscut in toata lumea


Istoria logo-ului Hochland ilustreaza parcursul dezvoltarii companiei, care a fost infiintata ca o mica afacere de familie in Allgäu, in 1927, iar astazi a ajuns un brand de succes, cunoscut in intreaga lume.

poza

Primul simbol prin care produsul era reprezentat, in 1930, in care este ilustrat profilul legendarului Eagleking din Allgäu.

poza

Forma triunghiulara va fi mai tarziu adaptata sub forma unui varf de munte, aflat in spatele literelor ce formeaza “Hochland”. Logo-ul din stanga a fost inregistrat ca marca in 1958 si a fost folosit pana in 1970.

poza

La jumatatea anilor ’90, Hochland a fost una dintre primele companii din industria alimentara care au vazut oportunitati in deschiderea pietelor din Europa Centrala si de Est. Compania a intrat pe aceste piete mai intai prin export, iar apoi prin deschiderea propriilor unitati de productie, consolidand astfel brand-ul pe plan local.

poza

Evolutia companiei a fost vizibila si la nivelul logo-ului Hochland: cuvantul Hochland, incadrat in rama rosie, folosit inca din 1970, a fost imbogatit in 1992 prin adaugarea cunoscutului peisaj aflat si astazi pe ambalajele produselor.

poza

In 2002, design-ul logo-ului a fost redesenat: forma a devenit mai compacta, culorile mai intense, iar literele mai mari in raport cu imaginea de ansamblu. Inca de atunci, accentul a fost pus pe vizibilitate si usurinta in citire.

Acum, dupa mai bine de 10 ani, a venit timpul ca Hochland sa faca urmatorul pas.